Wences-leo, un lugar de encontro. Mergúllate nun mar de libros. Aprende e disfruta. Opina. Deixa os teus comentarios

8 may. 2008

3º A no Festival do Conto

Os alumnos de 3ºA cantaron un romance de cego no festival:








-Ábreme a portiña
ábreme o posigo
dáme do teu lenzo
¡ai meu ben!
que veño ferido.






-Pois se vés ferido
vés a mala hora
que as miñas portiñas
¡ai meu ben!
non se abren agora.




-Abre, ai, Rosiña
colle pan e viño
e dille o triste cego
¡ai meu ben!
que siga o camiño.






-Non quero o seu pan
tampocuco o seu viño,
quero que Rosiña
¡ai meu ben!
me ensine o camiño.






-Colle, ai, Rosiña
o lenzo e o liño
vén co triste cego
¡ai meu ben!
móstralle o camiño.






-Eu non che son cego
nin Deus o permita.
Sonche o Conde Alberte
¡ai meu ben!
que te pretendía.

No hay comentarios: