Wences-leo, un lugar de encontro. Mergúllate nun mar de libros. Aprende e disfruta. Opina. Deixa os teus comentarios

26 feb. 2008

Preparando a visita de Fina Casalderrey


Mañá estará na nosa biblioteca Fina Casalderrey. Podedes botar unha ollada á súa web oficial.

Nela podemos encontrar a súa biografía, os libros que escribíu e os premios que recibíu.
¡Un estupendo modo de preparar a súa visita!

Libros de Fina Casalderrey que podes atopar na biblioteca:
Bicos de prata
Unha pantasma branca
Ás mosca para Anxo
Alas de mosca para Anxo
Mutacións xenéticas
Eu son eu
O meu avo é unha gata
Dúas bagoas por Máquina
¿Quén me quere adoptar?
¿Quién me quiere adoptar?
Chamizo
O avó é sabio
A avoa non quere comer
O avó sae de paseo
A avoa ten unha menciña
O misterio do cemiterio vello
Cando a terra esqueceu xirar
¡¡¡ Lume!!!
A lagoa das nenas mudas
Eu son eu
Derradeira carta ós Reis Magos
Pimpín e dona Gata
Nolo e os ladróns de leña
Unha raiña negra
Podesvir
El estanque de los patos pobres
O Misterio dos fillos da Lúa

No hay comentarios: